Jump to content

MYYTY - VARATTU Felt Z100 2010 (runko 56) maantiepyörä


Mikeyboi

Recommended Posts

Kuvaus:

Asiallinen teräsrunkoinen, hiilikuituhaarukalla varustettu perusmaantiepyörä. Loistava aloittelijalle, jollainen itsekin olin kun tämän hankin 2011 ja Feltille tuttuun tapaan laadukas pyörä kokeneemmallekin pyöräilijälle. 

Bonuksena tässä on erikoisesti tuplakahvaiset jarrut eli kahvat on asennettu sarvien lisäksi ohjaustangon vaakaputkeen mikä normaalisti jätetään tyhjäksi. Tämä ominaisuus selvästi suunnattu alottelijoille, joille sarvikahvat on vielä vieraampi käsite.

Rungossa näkyy käytön jälkiä, koska tällä on oikeasti ajettu, eikä vain pidetty koristeena seinällä. Ajokilometrejä on muutama tuhat, mutta pyörää on huollettu ja hoidettu asiallisesti.

Viime vuonna, 2016, syksyllä käytin tämän XXL:än täyshuollossa, jossa siihen samalla vaihdettiin kulunut takapakka, eli se on täysin uusi. Tällä ei siis huollon jälkeen ole ajettu muutamaa testilenkkiä enempää. Etuvaihtaja täytyy käydä säädättää jos haluaa, että se nostaa suurimmalle, kolmannelle rattaalle. Ns. perusrattaiden välillä voi kyllä vaihdella (säätö ei ole kovin monimutkanen projekti eli halpaa pitäisi olla). Edessä on kolme ratasta ja takana kahdeksan, elikkä vaihteita löytyy vaikka minkälaisille teräsreisille.

Muuten pyörässä on kaikki tehdaspalat paitsi se vaihdettu takapakka, tankoteippi ja kumit. Kumit on nyt täysin sileät ohuimmat mahdolliset Bontragerit, eli tällä pyörällä pääsee heti hommiin.

 

Rungon koko:

Runko on 56, itse olen 185 ja koen että se on aika maksimi. Minua hieman (noin 7-5cm) lyhyemmät kokevat rungon luultavasti täydelliseksi. Ja asentoahan voi aina säätää mieleisekseen, kuvissa se on itselleni asetettu aika etukenoksi koska vauhti ja nopeus.

 

Hintapyyntö:

500€, mukaan kuuluu kuvassa näkyvät Shimano SPD SL-polkimet ja kaikki muukin pyörässä kiinni oleva. Satulalaukku on tyhjä mutta sen saa kyllä pyörän mukana. (Kauppaan ei siis kuulu tukena käytetty lukko :D)

 

Paikkakunta:

HELSINKI

 

Yhteydenottotapa:

Pistä viestiä

[email protected]

tai tekstaa

044 526 3719

IMG_4711.JPG

IMG_4712.JPG

IMG_4713.JPG

IMG_4714.JPG

Muokattu: , käyttäjä: Mikeyboi
Varattu
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...