Jump to content

MYYTY - Kona Honzo 2015 29 koko M 17,5 "


ismo.

Recommended Posts

29402749110_78bfa38812_c.jpg

32197754692_539cc2dacd_c.jpg

 

Kuvaus: pari vuotta ajettu 2015 Kona Honzo. On pientä naarmua ja kulumaa maalissa mutta ei lommoja tai muuta merkitsevää.

Huollatettu loppukesästä - keula, vaihteiden säädöt, jarrupalat. Kaikki toimii niinkuin kuuluu, suoraan ajosta.

Lyhyt perä 415mm, keulakulma 68astetta, keula RockShox Revelation RL Solo Air 120mm QR15 Tapered, 1x10 32nw - 11-36h, deore shadow plus kytkimellä, SLX, 142x12 maxxle

Speksit, geo, kokosuositukset ja infot löytyy Konan sivulta tuolta: http://2015.konaworld.com/honzo.cfm

Stemmi päivitetty alkuperäisestä FUNN Funnduro 60mm ja taakse rengastus Ardent 2.25 -> Aggressor 2.30. Molemmat päät tubeless stanin litkuilla.

M-kokoinen, jota valmistaja suosittelee vähän tulkinnanvaraisesti jopa 170cm - 183cm välille. Itse olen 178cm ja minulle ollut sopiva.

Lähtökohtaisesti ilman polkimia, mutta voidaan katsoa mukaan shimanon m520 tai nsbikes flatplatform jos tahdot.

 

Rungon koko: 17,5

Rengaskoko: 29" 

Paikkakunta: Kotka 

 

Hinta: 1000€

Yhteydenottotapa: nollaneljäviis32923kahdeksannolla / yv / [email protected]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nostetaanpa tätä.

 

35234253335_e439472a6d_c.jpg

 

34847295570_57258506af_c.jpg

 

34390135664_e9d6db1bba_c.jpg

 

Hauska pyörä todella ketterällä geolla, josta ainakin itse olen tykännyt suuresti. Sillä on vedetty yksi kolmipäiväinen etappikisa viime kesänä, muutoin käyty pääsäntöisesti pitämässä lystiä neulas- ja hiekkapoluilla ja räppäämässä vauhdilla alamäkiin Saariselän maastoissa, ja hauskaa on ollut. Niistä jälkinä rungossa pintanaarmua, vaijerinkuoren ja kengän hieromaa, mutta ei lommoja tai muuta merkityksellistä. Ei ole edes pannutettu sen suuremmin. Nyttemmin käyttö on jäänyt lähinnä kärrin vetämiseksi päiväkodin ja kodin välille. Pororajan alapuolelle tuotu ensimmäistä kertaa nyt reilu kuukausi sitten, joten tiesuolaakaan ei ole nähnyt. Keulan liukupinnat ja tiivisteet hyvät, kaikki säädöt toimivat kuten kuuluu, jarrupalat vaihdettu uusiin ja osasatsissa vielä reilusti huoletonta jäljellä. Huollettu ja kaikinpuolin toimiva st Honzo tonnilla, sanoisin että ollaan jo aivan hyvän diilin äärellä ostajan näkökulmasta.

 

Tästä on aika paljon tullut sellaista "moro tarjoon seittemänsataa" -tyyppistä viestiä, joihin olen vastannut hymiöllä. Aion tehdä niin tästä eteenpäinkin.

 

Koeajettavissa&katsottavissa Kotkassa.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...