MoC410M Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2017 Kuvaus: Myydään loppuvuodesta 2011 ostettu Radon Slide ED 160 7.0. Pyörän kunto on hyvä, normaalia kulumista lukuunottamatta. Erittäin toimiva laite, jos tykkää ajaa enempi enska / all mountain tyylistä rymistelyajoa, jolla pärjää kyllä nyky trendien mukaisten pyörien matkassakin. Pyörä on yllättävän ketterä johtuen 26" renkaista, joten normi PK-lenkitkin menee kivuttomasti. Keula FOX 36 VAN 160 R ja iskari RP23 on shimmattu uutena enempi enduro-tyyliseen ajoon n.90kg:n painolle. Mukaan myös Coil-iskari FOX VAN RC, josta itse tykkään enempi. Mukaan myös takavaihtajan varakorvake + jarrupaloja yms. Keula: FOX 36 VAN 160 R (öljyt vaihdettu, ei ajettu sen jälkeen) Erittäin toimiva ja simppeli keula.Takaiskari: FOX RP23, VAN RCVoimansiirto: Shimano XT Shadow+ 2x10, Takapakka SLX 11-34. Laitettu kolmannen eturattaan tilalle Bash-ring.Jarrut: Formula RX 203 mm / 180mm.Vanteet: Sun Ringle Equalizer 29, Jumping / Dirty flea navoilla 26"Renkaat: Shwalbe Fat Albert, Hans Dampf, löytyy erilaisia. Satulatolppa / satula: Race Face, WTB Rungon koko: 20" Itse olen 183 cm pitkä ja runko on sopiva. Rengaskoko : 26" Paikkakunta : KUOPIO Hintapyyntö: 1050€ Yhteydenottotapa: YV, 0400130432
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään