riisto Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2012 Myydään tänä keväänä ostettu otsikon mukainen täysjousto päivitetyillä kiekoilla. (Mavic Crossmax SLR) Kyseessä on 26" versio. Alkuperäinen ostokuitti mukaan. Takuuta on jäljellä, suosittelen viemään iskarit huoltoon kesän jälkeen, että takuu säilyy. Rungon koko on L eli sopii n. 180-190cmKilometreja on tullut n. 2000. Rataspakka on uusittu kiekkojen mukana.Sijainti: helsinki[email protected] 040 748 5232hp: 1800€Runko: FACT 9m carbon front triangle, FACT IS construction, gussetless TT S/M, FACT carbon seatstays, M5 aluminium chainstays, tapered HT, carbon PF-30 BB, 135mm drop-outs, sealed cartridge bearing pivots, replaceable derailleur hanger, 100mm travel with Fox/Specialized remote Mini-Brain, inertia valve, with Brain Fade adjust, 187x47mm.Eli lyhykäisyydessään etukolmio hiilikuitua, takakolmio alua. Brain iskari, johon itse olen ollut todella tyytyväinen. Toimii, kuten luvataan, eli skaalautuu maaston mukaan aika hyvin. Jäykkä, melkein kuin jäykkis mäessä, mutta kuitenkin joustoa löytyy tarvittaessa.JousitusEdessä RockShox Reba RLT 100mm ilmakeula, takana foxin minibrain 100mm. Keulassa lukitus, ei kauko-ohjaustaVaihteetEdessä Sram X7 takana Sram X9. Kyseessä 2x10 tyylinen vaihteisto. Edessä 38/24 rattaat, takana 11-36 pakka.KiekotMavic crossmax SLR discN. 200km ajoa saaneet kevyet UST kiekot+wtb wolverine renkaat. Pakka uusi
riisto Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2012 up Hintaa alennettu. Nyt 1800
JuusoJutila Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2012 Olen kiinnostunut pelkästä runkosta. Onko mahdollista siis ostaa pelkkää runkoa?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään