satunnaiskäyttäjä Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2012 Myynnissä Kona Dawg -täysjoustomaasturi.Marzocchin keula, Fox Float R -takaiskari, Hayes Nine hydrauliset levyjarrut, takavaihtaja Shimano XTR, muut palikat Deore, race facen kammet, sunrimsin vanteet, Schwalben kumit ym.Ostettu v. 2006, mutta ajokilometrejä kertynyt naurettavan vähän. Tänä vuonna ei metriäkään, kahtena edellisenä kesänä ehkä viisi pikkulenkkiä yhteensä.Pikku naarmuja tietty jossain, ainoa isompi skraadu ketjujen putoamisista aiheutunut kuluma keskiön kohdalla runkoputkessa, mikä sekään ei vaikuta ajamiseen. Takavanne aavistuksen kiero, en oo jaksanut kirrata suoraksi, kun ei mua oo haitannut.Hintapyyntö 850 euroa.Espoossa. Nolnelnol 5 462 062- Jussi
satunnaiskäyttäjä Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Tarkennuksena kysyjille vielä, että kyse on siis Konan ns. Backcountry -sarjan pyörästä eli vähän raskaampaan polkuajoon kohdennetusta vehkeestä. Uusi hinta 800 e.
satunnaiskäyttäjä Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2012 Tossa vielä kuva:[attachment=0]P6300092.JPG[/attachment]
satunnaiskäyttäjä Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2012 No perkele, 750 e!
satunnaiskäyttäjä Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2012 koko?Koko muistaakseni luokkaa M, tuumakokoa en muista. Itse olen 180 cm ja mulle ainakin sopiva.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään