Mikko_S Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2017 Kirjoitettu 25. Helmikuuta, 2017 Myydään otsikon mukainen trail/enduropyörä uuden pyörän alta pois. Set up ja päivitykset Runko: Pivot Mach 6 Carbon, koko L ( sopii noin 173-183 cm kuskille. Itse olen 175) Iskari: Fox Float X CTD Kashima ( tuunattu R-Techissä vuonna 2015 iskun keskialue kantavammaksi), ( huollettu viimeksi 2016) Keula: Pike 160 mm, RCT3 (huollettu viimeksi Ridemoressa 2016) Kammet : Sram X1 Ratas: Sram X1, 32 ratasta ( elokuu 2016) Vaihtaja: Sram X1 Vipu: Sram X1 Pakka: Sram 11-42 ( elokuu 2016) Ketju: Sram ( elokuu 2016) Vaijeri ja kuoret ( kesäkuu 2016) Jarrut: Avid XO Trail Levyt : Sram 180/160 ( elokuu 2106) Hissitolppa: 9.8 Fall Line ( toukokuu 2016). Taatusti Suomen oloissa toimiva tolppa Satula: SDG iFly Etukiekko: Sram Roam 50 Takakiekko: Easton Heist 30 ( kesäkuu 2016) Tanko: Specialized Alloy 780 ( ei kuvassa) Tupit: Specialized tai ODI lock on Stemmi: Specialized Alloy 50 mm ( ei kuvassa) ei polkimia Paino: kohtuullisen kevyt 155 mm joustavaksi enskapyöräksi Renkat: Schwalbe Magic Mary, Onza Ibex 2.40, Maxxiss Ardent 2.25 ja 2.40, Maxxis Ikon 2.35 (kaikki hyväkuntoisia) Hyvää: Mach 6 on Suomen oloihin jokapaikan trailipyörä ja valmis suoraan enskakisoihin. Fillari on ketterä, kiihtyy nopeasti ja kääntyy helposti. DW-Link on melkein pohjaton ja tokeneilla varustettu Pike on erittäin progressiivinen. Tolppa on paras mitä markkinoilta löytyy, mutta voit ostaa fillarin myös ilman sitä. Fillari on huolettu säännöllisesti ja kuten listasta näkyy on kuluvat osat vaihdettu juuri ennen kauden lopetusta. Ajoin pyörällä viimeksi syyskuun alussa. Säilytetty sisällä ja lämpimässä. Huonoa: Olen keskittynyt fillarin ajokuntoisena ja puhtaana pitämiseen ja ajamiseen, en niinkään ole välittänyt maastopyörän pintanaarmuista tai kulumista. Olen kuljettanut pyörän ajopaikoille pääasiassa farmariauton takatilassa joten keulan kruunusta on musta väri kulunut osin pois. Samoin vaijeirit ovat nirhanneet pintaa ja tietenkin kiveniskemiä ja skraaduja löytyy. H Sijainti: Helsinki, keskusta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään