SebastianvonFreymann Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2017 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2017 Sopii n. 180-190cm kuskille. Itse olen 180cm ja hyvin on pelittänyt. Pyörä ollut minulla 1,5-vuotta. Rungon koko: L Rengaskoko: 26 Takaiskari: Fox Float RP2 Etuiskari: Fox Float 36 Talas RC2 FIT (100mm, 130mm ja 160mm) Etuvaihtaja: Shimano XT Takavaihtaja: Sram X0 Vaihtajat: Sram X9 (3x9) Kammet: Race Face Deus XC X Type Jarrut: Avid Elixir CR, edessä 200mm ja takana 180mm levy Kiekot: Sun Ringle Equalizer 27 Etunapa: Commencalin oma 20mm läpiakselilla Takanapa: XT 9mm Renkaat: Edessä: Michelin Wild Grip´R Advanced 26 x 3,5 TB-Ready reinforced Takana: Continental Trail King UST taitettava TB-Ready Renkaat lähes uudet ja noista ei pito lopu kesken edes mudassa! Mukaan myös helpommin rullaavat: Maxxis Highroller ja Maxxis Ardent myös TB-ready sekä parit muut renkaat ja sisäkumit. - Pesty ja rasvailtu usein - Entinen omistaja vaihtoi linkun laakerit Enduroihin ja huolsi keskiön Racefacen rebuild kitillä. - Jarrut ilmattu 2016 kesällä - Todella hauska peli enskatykitykseen metsäpoluille tai miksi ei pyöräparkkiinkin. Alamäet taittuu hymyssä suin. - Ajanpatinaa näkyy, mutta kaikki pelittää Paikkakunta: Helsinki (Arabianranta) Hintapyyntö: 700€ / järkevä tarjous. Vaihdossa voi tarjota >110mm joustoista jäykkäperää 29´´ tai 27,5´´+ renkailla. Maksan väliä toki. Yhteydenottotapa: YV [email protected] 0505452244
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään