vilezky Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Heinäkuuta, 2012 Moro fillaristit!Myynnissä olisi vuoden ajettu Trekin paketti XC-pyörä! Pyörä ostettu ''ylivuotisena'' kesäkuussa 2011, ja pyörällä on ajettu ≈1400km. Pyörä ollut ympärivuotisessa käytössä mutta myös ympärivuotisessa huollossa!Vuoden aikana pyörällä on koluttu polkuja ≈600km ja loput kilometrit koostuvat kaupunkinäppäilyistä ja koulumatkoista. Pyörässä on toki käytön jälkiä, mutta ei mitään isompia naarmuja, kolhuja, hankaumia tai vääntymiä. Kiekot suorat! Hintaansa nähden pyörässä on todella hyvä runko! Usein pelkkä runko maksaa saman verran kuin tämä koko paketti. Ainut iso miinus on keula, joka on aika tahmea..Pyörään on ostettu toukokuussa 2012 uudet jarrupalat eteen ja taakse, ja yhden jarrupalasetin saa myös mukaan. Pyörässä kiinni myös Crud Race Pac-lokasuojasetti, Sigma BC1009-ajotietokoneen saa pienenpienestä lisähinnasta myös mukaan!Pyörän rungon koko on 16 tuumaa, itse olen 165cm (mies) ja pidän kokoa juuri passelina, mukavan ketterä viedä maastossa!Yhteydenotot mielellään puhelimitse, mutta onnistuu myös sähköpostitse;040 8276440 / Ville Sipovaara TAI [email protected]Toimitustapana nouto tai matkahuolto, pyörää saa aina tulla katsomaan ja koeajamaan! Pyörä sijaitsee JämsässäTämän viikon olen valitettavasti vielä Kotkassa, mutta soita niin sovitaan viikonlopulle tärskyt!Myyty!!
Recommended Posts