Jump to content

MYYTY - Hope pro2evo / stans flow ex 26" kiekkosetti


Piisamirotta

Recommended Posts

Isompaan vannekokoon siirtymisen vuoksi ylimääräiseksi jäänyt laadukas enduro/alamäki- kiekkosetti kaupan.

Navat:

Etunapa: punainen Hope Pro2Evo 20x110mm ja 15x100mm adapterit mukaan

Takanapa: punainen Hope Pro2Evo 142x12mm

Kehät: Stans Flow Ex 26"

 

Helsinki

Hinta: 200e

Viestiä tänne

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Täällähän spekuloidaan oikein urakalla. Suoraan sanottuna en tiedä mitä generaatiota ovat.

Tämän näköisellä grafiikalla: http://theroostmag.com.au/stans-ztr-flow-ex-rims-review/

Artikkeli on vuodelta 2013, mitä lie generaatiota sitten ovat?

Navat ovat hyväkuntoiset, toki vapaarattaassa on ratteiden painaumat, joka taitaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus alumiinisissa vapaarattaissa.

Muutama varapinna löytyy mukaan myös ja muistelen, että mulla on adaptereita takanapaankin, tarkistan asian kunhan pääsen kotiin ensi viikolla. Hyvällä tuurilla juuri tuo 135 voisi löytyä, mutta jos ei niin hopelta sen saa. Kehät ovat hyväkuntoiset, toki ajoa nähneet eli naarmuja löytyy. Suorat ja säännöllisesti rihdatut vanteet. Lisään kuvia kun pääsen kotia joulunvietosta eli ensi viikolla.

 

Link to comment
Share on other sites

Tämä tieto riittää. Ovat siis ensimmäistä genreä. Antaisi nuo innokkaat väliin huutelijat(kun eivät tunnu tietävän asiasta), ilmoituksen jättäjän vastata itse niin ei tulisi turhia nostoja ilmoitukselle. Katso jos löydät takanapaan adapterit niin silloin erityisesti kiinnostaa tuo setti.
Otatko vaikka yv.llä viestiä kun joulut on vietetty? Ja rauhallista joulun jatkoa.

Link to comment
Share on other sites

Pakko sotkea lisää vaikka oikein pyydetään pysymään poissa. Minun nähdäkseni Flow vanteita on kolmea versiota ikäjärjestyksessä vanhemmasta uudempaan: Flow, Flow EX ja Flow mk3. Eli ilmoituksessa oli kaikki tarpeellinen tieto vanteen mallista (paitsi väri).

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...