Kahilati Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2016 Kuvaus: Myydään uudet POC Joint VPD m-kokoiset polvisuojat. Suojia on sovitettu muutaman kerran eli uudenveroiset. Nämä suojat ovat minulle vääränkokoiset ja siksi myynnissä. Kuitti löytyy. Linkki suojiin: Joint VPD Knee. Saa käydä sovittamassa ja voin tarvittaessa ottaa mittoja. Hintapyyntö: 70e, sisältää postikulut Suomeen Paikkakunta: Hyvinkää Yhteydenottotapa: Parhaiten tavoittaa soittamalla tai viestillä o5o viisineljäkuusi 2909
Kahilati Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Helmikuuta, 2017 Uusi hinta: 60€, sisältää postikulut Suomeen.
Kahilati Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2017 On 26.2.2017 at 08.02, hofu kirjoitti: Onko liian isot vai pienet? Minulle nämä olivat hieman liian pienet. POC:in nettisivujen kokotaulukon mukaan olivat oikea koko mutta omat mitat menivät aikalailla taulukon ylälaitaan. http://www.pocsports.com/eu/customer-services/wheels-mtb-road-size-guide.html
hofu Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2017 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2017 Minulla oli kanssa aika kintaalla m:n ja l:län välillä, L:lät pitäisi saapua tällä viikolla.. jos on liian isot niin voidaan vaihtaa?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään