luostarinen Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2016 Ostan 26" kiekot dirttiin. Mielellään 6-pultti navoilla. Suorat saisi olla, ja kestävät. Otsikossa mitat, ja tarkennuksena että 10mm läpiakselille. Yv tavoittaa. Savonlinna.
luostarinen Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2016 Kokeillaan vielä kerran jos jollain olisi ylimääräisenä.
Sahin Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2017 Moro, Kyllä mulla on just tarvitsemasi vannepari. Sun rimsin single track taka ja double track etu vanne löytyy ja ne on hyvässä kunnossa. Hinta on 150 euroa. Terv. sahin
luostarinen Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2017 Jatketaanko sähköpostilla? Laitatko kuvia. [email protected]
luostarinen Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2017 Eipä ole kuulunut tuosta tarjouksen tekijästä mitään. Eli nosto.
Heavymachinery Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2017 Mulla pitäs olla 2 erillaista settiä ainakin. Tarkastan että ne on läpi akselille kun niissä on nyt pultti akselit läpi. Toinen on alexrimsin kehillä ja toinen on nukeproofin. Tuuppaa pikaviestiä mulle päin jos en oo huomiseen laittanut sinulle
Recommended Posts