André Haglund Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2016 Myynissä Kona Fire Mountain -1999. Koko 18”, 26” renkaat. Ostin tämä pyörän kaupasta 08.1999 kun olin 13 v. vanha. Maksoi 2699 markka. Kaikki paitsi runko ja satulatoppa vaihdettu sen jälkeen. Esm.: -Schwablein Ice Spiker talvirenkaat (Continental Race King mukaan myös) -RaceFace keskiö ja eturatas -FSA ohjainlaakeristo -Goodridge ja Jagwirein vajerit & letkut -Selle Italia Gel Flow satula -Crank Brothers ohjaustanko ja Eastonin ohjainkannatin -Chorus & Shimanon vanteet -Ashima jarrulevyt/Deorein V-jarrut -Deore vaihteet -Mosso haarukka (380 g) -Magnesium polkimet Osaat ja renkaat maksoi 540 €. Ainoastaan vakiovanteet ja haarukka (RST 381, ehkä maailman huonoin etuhaarukka…mutta on huollettu ja ”tomii” vielä) mukaan myös. Luulen että ohjaustanko ja vaihteet ovat myös tallennettu… Kaikki ovat hienossa kunnossa. Ajettu n. 300 km korjauksen jälkeen. Hinta: 500 € tai tarjous… Voin lähettää, minulla on monta pyörälaatikkoa. Puh.: +3585O442121O tai +46722O12947 Kiitos paljon!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään