Poy Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2016 Kuvaus: Myydään 2015 kesäkuussa ostetty maastopyörä. Pyörällä ajettu noin 1000 km. Talvella en ole pyörällä ajanut ja säilytetty aina lämpimässä varastossa. Viimeksi pyörällä ajettu kesäkuussa. Pyörään tehty ensihuolto 2015 elokuussa Oulun Specialbikessä sekä 2016 kesäkuussa tehty pinnojen kiristy. Muuten pyörä huollot sekä pyörän pesu suoritettu itse. Rungon koko on S ja olen itse 171cm. Mietin aikanaan M:n ja S:n välillä ja päädyin S:n. Pyörä sopii lyhyemmällekkin henkilölle ja lisäksi voin antaa samanlaisen mutta 10mm lyhyemmän stemmin mukaan (tilattu Canyonilta). Pyörässä täysin alkuperäiset osat. Painoa pyörällä on 11kg. Mukaan saa kuvassa olevat lukkopolkimet tai flättipolkimet. Mukaan kaikki opaskirjat, iskaripumppu ja ylimääräiset Schwalbe Nobby Nic 29x2.25 renkaat. Alkuperäisen pahvilaatikonkin saa halutessaan. Voimansiirto tuntuu ja näyttää uudenveroiselta. Jarruissa ei mitään vikaa, mutta ehkä nyt testilenkillä tuntui omaan makuun menevän liian pohjaan (tottunut toisessa pyörässä että on aika pintakovat jarrut). Keula toimii kuten uutenakin. Rungossa ei mitään suurempia naarmuja kuten kuvistakin näkee. Renkaiden kunto hyvä, mutta kyljistä jonkun verran kuluneet, jonka takia tubeless ei onnistunut, mutta tosiaan nuo toiset renkaat tulee mukaan, jos tubeless kiinnostaa. 2016 vastaavassa mallissa aika pitkälti samat osat. Näyttää olevan nyt alessa, mutta toki tuohon tulee postituskulut päälle: https://www.canyon.com/fi/mtb/grand-canyon/grand-canyon-cf-5-9.html 2015 speksit olet tallettanut tänne: https://dl.dropboxusercontent.com/u/25577/fillari/Grand Canyon CF 29 5.9.pdf Rungon koko (lisää myös otsikkoon): S Rengaskoko (lisää myös otsikkoon): 29" Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Oulu Hintapyyntö: 1030 Yhteydenottotapa: Ketjuun tai Yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään