oskarmauritz Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2012 Edit: Pyörä MyytyMyydään mattamusta Specialized Globe One Centrum sinkula. Pyörä on pääasiassa kulkenut työmatkaa ja kolhuja ja jarruvaijereiden aiheuttama hankauma löytyy. Pysäyttiminä Shimanon mekaniset levyjarrut.Rungon koko on 17.5", itse olen 173 ja inseam 78 cm. Mittasin kuvitteellisen vaakasuoran yläputken pituudeksi 58 cm.Pyörässä vaihdettua:- tanko vaihdettu riseriksi- alkuperäiset sämpylän näköiset suorastaan vaaralliset polkimet kuvissa näkyviin häkillisiin polkimiin- tuunausta suoritettu vaihtamalla puolat mustiksi punaisilla nipoilla- äskettäin vaihdettu uudet jarrupalat eteenRenkaina nyt alla Suomi Tyres Rollspeed W "kitkat" joissa 3 mm kulutuspintaa. Lisäksi mukaan saa alkuperäiset Specialized Nimbukset. Kiinteät muovilokarit.Pyörä on Krununhaassa Helsingissä, nouto.Hp 250€.Yhteydenotto yv:llä.
levail Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2012 Moi,Olen kiinnostunut ostamaan sinkulasi. Minut tavoittaa numerosta 046-5490281 (24/7). Voisin tulla jo tänään katsoman ja hakemaan pois, jos pyörä on vielä kaupan.Juhannusterveisin,FT Ilkka Levä, Helsingin yliopisto
Recommended Posts