Larski Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2016 Hakusassa on cyclocrossmainen sinkula talven rientoihin. Myös flip flop -fiksit otetaan harkintaan. 180 cm pitkä ostajakokelas sijaitsee Helsingissä, jonka lähimaastosta tarjouksia ensisijaisesti toivotaan YV:nä. Intohimoja herättäneitä malleja ovat mm. Genesis Day One, Surly Cross Check ja Bombtrack Arise.
Konkkanen Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2016 Hei Minulla on Surly Cross Check myynnissä. Se on kyllä vaihteellinen versio. Muunnettavissa sinkulaksi tietysti. Hyväkuntoinen ja hyvät osat.
Konkkanen Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2016 Hei Pyörä on siis 52 senttinen, mutta saattaa käydä myös sinun pituiselle. Minulla on puhelimessa kuva. Haluatko antaa sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, niin voin lähettää kuvan. Simo
Konkkanen Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2016 On 28.10.2016 at 12.54, Konkkanen kirjoitti: Hei Pyörä on siis 52 senttinen, mutta saattaa käydä myös sinun pituiselle. Minulla on puhelimessa kuva. Haluatko antaa sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeron, niin voin lähettää kuvan. Simo
Recommended Posts