Jump to content

MYYTY - Tacx i-Flow "äly" traineri


jukra

Recommended Posts

Huom; Varattu viikonloppuun asti!

Myydään uuden trainerin alta pois Tacxin I-flow traineri. Traineri on ostettu XXL:stä pari vuotta sitten ja käytetty talvisaikaan PK-harjoituksien tekemiseen.

Kyseessä on ns. älytraineri, eli liitetään tietokoneeseen USB piuhalla. Traineri toimii suoraan vain tacxin omalla softalla - eli esim swiftillä ei pysty ohjaamaan trainerin vastusta.

 

Mukana seuraa Tacxin TTS lisenssi ja levyt, lisätietoja softasta löytyy tacxin sivuilta: https://www.tacx.com/en/products/software/tacx-trainer-software-4-advanced#tab_3 (mukana tulee Basic malli). 

 

HUOM: Trainerissa on minun käytössä ollut sellainen omituisuus, että harjoituksen aluksi se joskus jumittaa vastuksen ns. keskitasolle ensimmäinen ~5min ajaksi. Olen jutellut tästä Tacxin tuen kanssa useamman kerran ja heidän mielestä vika on tietokoneen päässä, eli käskyt ei lähde oikein. En ole sitten selvitellyt tuota enempää kun mun käytössä tuo ei ole haitannut mitään.

 

Mukaan tulee itse traineri, eturenkaan koroke, välipiuhat, kadenssisensori, USB johto ja tuo TTS softa levyineen.

 

Hintapyyntö: 100e

Paikkakunta: Tampere

Yhteydenottotapa: YV / rajala . jukka @ gmail.com

DSC_0413.JPG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...