Jump to content

MYYTY - M: Pole Evolink 150 HD, koko m JKL/HKI


tonirutanen

Recommended Posts

Myynnissä olisi vähäisen käytön vuoksi Polen Evolink 150 HD. Taitaa olla eka (?) käytetty Pole myynnissä, eikä näitä varmaan paljoa tulekkaan, kun eihän tän parempaa pyörää enduro- ja hissipyöräilyyn olekkaan! :)  Mulla on ollut monta fillaria, mutta kyllä nämä on kirkkaasti parhaasta päästä. Enkä minä tätä myisikään, jollei olisi elämäntilanteen tuomaa pakkoa. Tällä rungolla ja iskarilla on ajettu kolme tai neljä kertaa, muut osat hiukan enemmän ajettuja. Ajot pääasiassa viime kesältä vanhan rungon kanssa, mutta yhteensä oon ajanut ehkä maks. 20 kertaa. Runko on siis todella vähän käytetty (lue=melkein uusi), mutta on siinä jo joitain naarmuja tullut, mutta ei mitään merkittävää.

Muut osat on tällaisesta Pole Rinteestä, paitsi runko, iskari, satulatolppa (pyörässä kiinteä tolppa!) ja satula. Runko ja iskari on päivitetty tuohon Pole 150 HD:hen. Koko on siis M ja tuolta Polen sivuilta ja testeistä voi opiskella mitoitusta ja detaljeja fillarista. Minä olen 173 cm pitkä ja tämä on sopivan kokoinen mulle, joskin stemmi ehkä voisi olla 30mm ton 50mm sijaan. Kuvissani näkyvä musta satula ei kuulu kauppaan, kuten ei polkimetkaan. Satulana siis Polen vakio satula eikä ollenkaan polkimia. Renkaina nyt Maxxis Griffin takana ja edessä Hans Damph.

Kysy jos en huomannut kertoa kaikkea oleellista... :)

 

 

Polen sivut

Bike radarin sivuilla meidän tekemä juttu (minä kuvasin)

 

 

Hintapyyntö: 3500€

Paikkakunta: JKL/HKI/Hankasalmi

Yhteydenottotapa: toni.rutanen(ät)gmail.com

Photo_7.9.2016_17_00_04.jpg

Photo_7.9.2016_17_00_36.jpg

Photo_7.9.2016_16_59.48_(1).jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...