Bianchi86 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kuvaus: Myydään tyttöystävän käyttämä Bianchi Via Nirone 7. Pyörässä on tarkasti toimivat Shimano Tiagran vaihteet (2x10). Pyörä on ostettu uutena 2010 ja se on kaikin puolin todella hyväkuntoinen. Kilometrejä kertynyt arviolta 1500-2000km. Ollut käytössä 169cm pituisella kuskilla ja koko on tuntunut täydelliseltä, mutta säätövaraa on ylös ja alaspäin. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): 46 (sopinee 160-172cm pituiselle) Hintapyyntö: 590€ Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Helsinki/Arabianranta Yhteydenottotapa: -
elem3nt Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2016 Moi, olen pitkään etsinyt Bianchia. Uskotko että koko sopisi vielä minulle, olen n. 174cm?
Bianchi86 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2016 Vaikka mielelläni tietenkin myisin pyörän sinulle, ja sen ehkä voisikin saada sopivaksi pidemmän stemmin vaihtamalla, niin en rehellisesti voi enään suositella tätä sinun pituudelle. Pyörä on varmasti parhaimmillaan 163-170 pitkälle. Toki olet tervetullut koeajamaan, laita viestiä jos olet kiinnostunut.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään