Apupyöräkaatuilija Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 EU sisäisiä kauppoja on varmaan satoja mutta mitkähän mahtaisi olla niitä halvimpia ja laajimmalla valikoimalla varustettuja, itse selaillu evans:sia mutta tuleeko mieleen muita hyviä joita kannattaisi koluta läpi sopivia eturattaita etsiessä? Mikä helvetti tää on ku pistelee niin perkeleesti!!!!! Jaaa, ruusupuska vai ?
banjomisfit Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 47 minuuttia sitten, Apupyöräkaatuilija kirjoitti: EU sisäisiä kauppoja on varmaan satoja mutta mitkähän mahtaisi olla niitä halvimpia ja laajimmalla valikoimalla varustettuja, itse selaillu evans:sia mutta tuleeko mieleen muita hyviä joita kannattaisi koluta läpi sopivia eturattaita etsiessä? Chain reaction cycles'istä olen tavaraa tilaillut. Jotkut tuotteet hyvinkin edullusia, esim. Park Toolin PCS-10 korjausteline (joka on erinomainen!) alle 150€. Ja yli 50€:n tilaukset rahtivapaasti. Nopeaa on ollut toimitus ja muutenkin olen tyytyväinen heidän toimintaansa. http://www.chainreactioncycles.com/fi/en
tmai Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 CRC:n ohella hyväksi havaittuja komponenttien osalta ainakin bike24.de, bike-discount.de ja bike-components.de
Apupyöräkaatuilija Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 crc oli ainakin ylivoimasesti kallein, sit tuli evans, saksalaiset halvimpia, bike24 valikoima laajin, bike discount suppein mutta äkkiseltään halvin Mikä helvetti tää on ku pistelee niin perkeleesti!!!!! Jaaa, ruusupuska vai ?
tirsintarsi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2016 Ranskasta Alltricks:ltä olen onnistuneesti edellisten lisäksi tilaillut.
Apupyöräkaatuilija Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 jos saksasta tilaa niin onko siinä mitään tulli/alv-rajaa, siis jos tilauksen arvo ylittää jonkun summan niin päälle pätkähtää jotain lisäkuluja? Mikä helvetti tää on ku pistelee niin perkeleesti!!!!! Jaaa, ruusupuska vai ?
Soihtu Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Ei tule tulleja tai alveja, EU-aluetta. Huomioi että hinnat muuttuvat hieman (alvi muuttuu) kun valitset toimituspaikaksi Suomen.
Apupyöräkaatuilija Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2016 hyvä hyvä Mikä helvetti tää on ku pistelee niin perkeleesti!!!!! Jaaa, ruusupuska vai ?
Thumpstara Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2017 Onko kokemuksia www.atkraken.com ilmeisesti saksalaisesta kaupasta? Polkupyörien hinnat näyttää olevan houkuttelevan kilpailukykyisiä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään