Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

MYYTY - Trek Boone 5, koko 54, Kiiminki

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pyörä ostettu helmikuun lopussa 2016 ja otettu käyttöön toukokuussa. Kesäkuussa päivitetty Ultegra 1x11 voimansiirto. Takapakka 11-40 Shimano XT ja edessä Wolftooth 38T. Takavaihtaja Shimano Ultegra ja vaihtaja kiinni Woftoothin Road Linkissä, jolloin se toimii hyvin takapakan kanssa. Voi myös muuttaa 2x11. Vaatii vaan etuvaihtajan, takapakan ja eturattaat. Alkuperäistä Shimano 105 voimansiirtoa ei enää ole. Renkaat päivitetty Bontrager CX3 tubeless ready ja on myös litkutettu.

Runko Trekin 600-sarjan OCLV-hiilikuitua ja haarukka kuituinen Isospeed. Rungossa oleva Isospeed laakerointi poistaa erittäin hyvin tärinää epätasaisella alustalla. Bikeradar antoi Boonelle 5/5 tähteä: http://www.bikeradar.com/road/gear/category/bikes/cyclo-cross/product/review-trek-boone-5-14-48277/

Pyörän kunto erittäin hyvä ja ajettu ~500km. Voimansiirrolla vähemmän. Rungon koko 54. Vaimo on 173cm pitkä ja koko on hänelle hyvä. Itse olen 180cm ja minulle vastaavan koon Boone 9 on hyvä 10mm pidemmällä stemmillä.

Voin myydä myös ilman takapakkaa, Road linkkiä ja Wolftoothin ratasta. Silloin hinnasta -150e. Halutessasi voin kasata pyörän takaisin 2x11 voimansiirrolle.  Ultegra 11-28 pakka, 36/46-rattaat, etuvaihtaja ja ketju Saksasta ~240e. Vastaava Shimano 105 -sarjalla ja 36/50 rattaalla ~165e.

Tuolta lisätietoa pyörästä: http://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/polkupyörät/maantiepyörät/cyclocross-pyörät/boone/boone-5-disc/p/2464000-2016

Pyörän ovh.3399 Shimano 105/FSA osasarjalla.

Vaihdossa käy edullisempi M-L koon Fatbike.

Voin myös myydä pelkän rungon ohjainlaakerilla ja keulalla. Hp.1250e +toimituskulut tarvittaessa

Hp. koko pyörä 2349e +toimituskulut tarvittaessa

Takuukortti luonnollisesti mukaan.

Kiiminki

Yv. tai nolla4nolla-3nolla15114

image.jpeg

image.jpeg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...