aabee Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2016 Elikkäs Kyseessähän on Focus Raven 3.0 Hiilikuitu polkutykki Pyörä asustaa Sipoossa Fillari on loistokunnossa, huollettu aina tarvittaessa ja välillä ihan huvinkin vuoksi. Tästä vautinälkään hyvä lääke Runkokoko on L, tosin mielestäni aika isokokoinen tuolle merkinnälle. Olen itse 190cm ja mielestäni runko sopii sangen passelisti minulle. runko on vuosimalliltaan 2013, kamat ympärillä 2012. alla hieman listaa mitä Focus on syönyt Focus raven 29 XC Full MTB hiilikuiturunko Fox 32 Float RL 100mm keula Shimano XT takavaihtaja Shimano SLX vaihdevivut + etuvaihtaja FSA Comet kampisarja Concept Extreme ohjaustanko One one 60mm stemmi Concept Extreme satulatolppa Magura MT 2 nestelevyjarru DT Swiss M520 kehät & Concept SL navat Base alu/titaani flätti polkimet Concept satula Specializedin Fast trakit litkutettuina Hp. 1250€ / vaihto saman tasoiseen täpäriin, jos näin niin maksan luonnollisesti väliä... Parhaiten tavoittaa o4o-5602331, tai sähköpostitse aabee1(at)gmail.com, tai vaikka yv.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään