Jump to content

MYYTY - Giant TCR advanced sl 0 d-a di2 L Helsinki


Hagerhoff

Recommended Posts

Giantin superlaadukas tämän 2016 vuoden superpyörä ja vain kesän ajettu! Tcr advanced sl 0 isp 2016 on Giantin kevyin ja samalla jäykin runkomalli, jota ammattilaistalli Giant-Alpecinin kuskit käyttivät mm. Tour de Francella! Pyörässä on Dura-Ace di2 osasarja sprinttivivuilla ( Shimanoissa vuosi takuuta jäljellä), Giantin kevyin kuiturunko (elinikäinen takuu), sekä integroitu hiilikuituinen tanko/stemmi. Pyörän hinta uutena on yli 9000e. Olen itse pyöräliikkeessä töissä, ja pystyn antamaan ostajalle erittäin paljon apua pyörän suhteen. Pyörä tulee kuvasta poiketen Fizik:in satulalla ja ILMAN KIEKKOJA, voin myös myydä pyörän esim. millä tahansa shimanon tai profile designin kiekoilla (kysy tajousta mieleiselläsi kiekoilla). Myöskään kuvassa olevat Garmin laitteet (polkimet ja mittari eivät kuulu hintaan, mutta voidaan myydä mukaan kyllä!). Pyörän paino ilman polkimia 6.8kg.

 

Lisää kuvia ja tietoja saa joten kysy rohkeasti! Voi myös sopia mahdollista koeajoa.

 

Rungon koko:  L (tarkemmat geometriat Giantin sivuilta)

(itse olen 182cm pitkä)

 

Hintapyyntö: 4600e (ovh. 9499e)

 

Paikkakunta:  Helsinki

 

Yhteydenottotapa:  parhaiten minut tavoittaa tekstiviestitse tai puhelimitse numerosta 0407099076

received_10206333298521922.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...