Niklas Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 17. Elokuuta, 2016 Kuvaus: Specialized Crux -runkoon rakennettu crossari lenkki-, työmatka- ja talvikäyttöön. Runko alumiinia, haarukka ja tolppa hiilikuitua. Rungon vuosimalli on 2012. Rungon koko: 56. Itse olen 187 cm mutta käy hyvin myös pienemmälle kuskille. Ellei muuten niin stemmiä vaihtamalla. Vaihteisto: Campagnolo 10 speed: vaihtajat Veloce, kasetti Veloce 13-29, kahvat Centaur, kammet Record, rattaat TA-specialities 46/39, keskiö Campan neliskantti, jarrut Campan CX vannejarrut, vaijerit Campa, ketju Ultegra. Kiekot: Fulcrum Racing 5 CX, noin vuoden ikäiset. Uudenveroiset! Renkaat: Vittoria XG, kuluneet Satula ja tolppa: Specialized Tanko ja stemmi: Bianchi. Nauhat: Lizard Skins 3,5 mm. Hyvät mutta rumat. Kuvassa näkyvät biltsun lokasuojat nippusiteillä (ja muilla konsteilla) kiinni. Toimii Kunto: Elämää nähnyt mutta olen pitänyt siitä hyvää huolta. Hintapyyntö: 600 € Paikkakunta: Espoo, mieluiten nouto Yhteydenottotapa: soita ja kysy lisää: O4O 563571O. s-posti: niklas piste granberg ät geemail
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään