Jump to content

Mavic Stratos Convertible -takki, M-koko


Vertti

Recommended Posts

Käyttämätön paketissa oleva M kokoinen Mavi Stratos Convertible -takki. Tilasin nettikaupan poistomyynnistä ja koko oli tietenkin sitten väärä(oli US S, kun piti olla Eu S).

 

Vettä pitävä ohut takki jossa hyvät ventilaatiot ja irroitettavat hihat. Kevyt ja pakkautuu myös aika pieneen tilaan. Aika tiukasti istuva slim fit leikkaus, mikä toimii erinomaisesti pyöräillessä. Hinta 75€ + mahdolliset postit

 

stratos.jpgstratospaketti.jpg

 

Kengät sijaitsee heinäkuun Vaasassa, siitä eteenpäin Turussa, posti kuljettaa muualle.

 

Yhteydenotot YV tai mieluiten sähköpostilla: samuli.louko(ät)gmail.com

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tää myynnissä oleva takki oli M kokoisena mulle liian iso, tilasin itelle uuden S kokoisen joka on mulle sopiva. Oon fysiikaltani mallia kuivan kesän orava, eli 172cm/65kg jolloin muutenkin tulee käytettyä pääosin S kokoisia takkeja ja paitoja, josko haluaa tuon takin kokoa jotenkin vähän hahmottaa...

 

Väärä koko tuli sen takia että nettikauppa oli ilmoittanut Smalliksi US koon perusteella, joka käytännössä vastaa eurokoossa Meediumia...

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...