Vertti Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2016 Käyttämätön paketissa oleva M kokoinen Mavi Stratos Convertible -takki. Tilasin nettikaupan poistomyynnistä ja koko oli tietenkin sitten väärä(oli US S, kun piti olla Eu S). Vettä pitävä ohut takki jossa hyvät ventilaatiot ja irroitettavat hihat. Kevyt ja pakkautuu myös aika pieneen tilaan. Aika tiukasti istuva slim fit leikkaus, mikä toimii erinomaisesti pyöräillessä. Hinta 75€ + mahdolliset postit Kengät sijaitsee heinäkuun Vaasassa, siitä eteenpäin Turussa, posti kuljettaa muualle. Yhteydenotot YV tai mieluiten sähköpostilla: samuli.louko(ät)gmail.com
Culmios Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2016 Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2016 Oliko tää takki Samuli sulle siis iso vai pieni? Jos oot Vaasassa vielä käymässä niin voisin ehkä poimia omaan kaappiin.. Fat Bike Rental Rovaniemi - www.rolloutdoors.com - Vuokraa läskipyörä
Vertti Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Tää myynnissä oleva takki oli M kokoisena mulle liian iso, tilasin itelle uuden S kokoisen joka on mulle sopiva. Oon fysiikaltani mallia kuivan kesän orava, eli 172cm/65kg jolloin muutenkin tulee käytettyä pääosin S kokoisia takkeja ja paitoja, josko haluaa tuon takin kokoa jotenkin vähän hahmottaa... Väärä koko tuli sen takia että nettikauppa oli ilmoittanut Smalliksi US koon perusteella, joka käytännössä vastaa eurokoossa Meediumia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään