Lypsy84 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2016 Hyvä Freeride/dh pyörä vailla ajajaa. Itselläni ei ole enää aikaa ja laskupaikat liian pitkän matkan päässä. Pyörällä on ajettu pääasiallisesti freerideä. Runko on hyvässä kunnossa, ei kolhuja eikä naarmuja. Kaikki toimii ja vaihteet ja jarrut juuri säädetty kohdalleen. Iskarit ovat huollettu aikoinaan eikä sen jälkeen ajoja ollut paljoa. Tämä on ollut hauska pyörä ajaa ja on saanut adrenaliinin virtaamaan. Runkokoko on s-m. Tarkempia mittoja voin ottaa halutessa. Itse olen 170cm ja hyvin olen voinut sillä ajaa. Mutta varmaan vähän pidemmälle loistava koko! Haen itselleni maasturia noihin lähimetsiin jossa voisin edetä omaan rauhalliseen tahtiin, joten myös vaihtokin voisi olla hyvä vaihtoehto. Ehdota niin katsotaan. Runko: Malabike K2 superior Etuiskunvaimennin: Marzocchi jr t Takaiskunvaimennin: Dnm Raimon air ulkoisella jousella Kiekot: edessä Mavic F519 ja takana Mavic D 321 Kumit: Maxxis Minion dh Tanko: Fcf dh Gripit: Lizzard Skins Ohjainkannatin: Noname Vaihteet: Shimano Lx 1x9 Kammet: Shimano Lx Polkimet: Wellgon flätit Jarrut: Hayes Nine Ohjuri,rockring&ratas: Blackspire Satula: Sdg Vantaa Hp. 350€ lypzy_84äthotmail.com
Lypsy84 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2016 Vaikka aloittelijalle ensipyörä. 350€
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään