FatBob Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2016 Kuvaus: hyvässä kunnossa oleva stumppi myyntiin. Olen pyörän toinen omistaja, olen itse omistanut pyörän viime vuoden kesäkuusta saakka. Syy myyntiin on käytön vähyys (1.5 v tyttölapsi..). Edellinen omistaja on huoltanut keulan ja takaiskarin vuosi sitten keväällä, sekä myös laakeroinut keskiön. Tämän jälkeen olen ajanut 5-7 lenkkiä. Runko on hyvässä kunnossa. Ostin uudet renkaat tuohon, joista takarengas on laittamatta paikalleen, mukaan tulee toki. Eturengas laitatettu liikkeessä paikalleen, kun huomasin että oli mennyt pinna poikki. Samalla kiekko rihdattu, vaikka olikin suora ennen rihtailujakin. Mukaan myös piikkirenkaat, itse en ajanut viime talvena. Pyörää voi käydä koeajamassa. Toimitan myös matkahuollolla,mikäli ostaja näin haluaa. Pidän lukkopolkimet itselleni. Rungon koko (lisää myös otsikkoon): L Hintapyyntö: 1000€/tarjoa Paikkakunta (lisää myös otsikkoon): Kajaani Yhteydenottotapa: sähköposti tavoittaa helpoiten. Joni.Seilonen (ät) geemail piste com
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään