mlatva Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Pyörä kasattu 2011. Runko muistaakseni -05 mallia, oli kasatessa uutta vastaava. Mun käytössä takahaarukkaan tullut pieni kosmeettinen naarmu, eli edelleen huippusiisti. Muut osat vuosimallia 2011 uutena asennettu paitsi keula.-Keula Fox talas 36 rc2 -07 huollettu viime syksynä.-Takaiskari manitou 3 SPV swinger-ohjainlaakeri race face deus-satulaputki race face/satula bontrager fr-Stemmi/tanko FSA/Scott FR pro-Takavaihtaja Deore XT-Etuvaihtaja Deore XT-keskiö Sram X7-vivut Deore -Jarrut Formula ORO K18 hydrauliset 160mm-Takavanne Mavix 317 napa SramX7-Etuvanne Mavic Deetrack napa Mavic -Renkaat Bontrager big earl-erilaisia poljinkomboja lukoilla tai ilman mm. TimE Z jne.Hp.900€/TarjousVähän ajettu, joten kunto on hyvä. Myyn, koska tämä on mulle koon puolesta alarajoilla. Myös vaihto väliraha mahdollinen M koon asiallisilla osilla varustettuun traili/all mountain/FR pyörään. Yhteydenotot mieluummin puhelimitse 0445782340/Marko JyväskyläKuvia löytyy kiinnostuneille
mlatva Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Myös asiallisia tarjouksia kuunnellaan..
Jaajooo Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Moi,Voitko laittaa kuvia?Sopiiko pyörä 155 cm?
mlatva Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2012 On niin pienikokoinen, että vois olla just passelin kokonen sulle. Itse 173ja mulle pikkasen pieni.., laita ylläolevaan puh. nroon sähköpostisi. Voin myös lähettää kuvaviestinä suoraan puhelimeen.
Recommended Posts