Jump to content
Facebookin kautta kirjautuminen poistuu ×

MYYTY - MYYTY: Kilpapyörä OLMO 1989, shimano 105, koko 53, Espoo


Jamppu1

Recommended Posts

Myynnissä Olmo, ilmeisesti vuodelta 1989. Runko on Oria Special Tc 0.8 putkea ja kokoa 53, itse olen 178cm ja mielestäni runko on himpun verran pieni mulle. Sopinee alle 175 senttiselle.

Tässä on täydellinen shimano 105 osasarja (navat, keskiö, kammet, rattaat, vaihtajat, vaihdevivut, ohjainlaakeri, jarrut), paitsi jarrukahvat on shimano SLX. Rungossa on kiinnikkeet lokasuojille, jonka kanssa mahtuu 25mm rengas. Ilman lokareita varmasti 28mm. Kaikki laakerit on todella hyvässä kunnossa - huollon mekaanikkokin ihmetteli napojen herkkyyttä =) Alkuperäinen omistaja sanoikin ajaneensa tällä vain muutamia satoja kilsoja, lähinnä baariajelua 90-luvulla. Itse oon ajanut siihen päälle noin 1500 km.

Runkoon on varastoinnissa tullut yksi pieni lommo viistoputkeen keskiön yläpuolelle. Maalipintaa on paikkamaalattu useammasta kohtaa ja nämä huomaa läheltä katsoessa kyllä. Vähän kauempaa jälkiä ei enää huomaa.
 
Olen vaihtanut joitain osia uusiin: vaijerit ja vaijerinkuoret, tankoteipin, sisä- ja ulkokumit (Panaracer Pasela 25mm), jarrupalat.
 
Pyörä on toiminut ihan moitteetta. Pisin oma lenkki on ollut 110 km ja täytyy sanoa että teräsrunko oli kyllä ihan mukava ajaa noin pitkää matkaa, vaikka ei kevyimmästä päästä olekaan.

Rungon koko 53 

 

WP_20160509_001.jpg

WP_20160509_002.jpg

WP_20160509_003.jpg

WP_20160509_004.jpg

WP_20160509_005.jpg

WP_20160509_006.jpg

WP_20160509_007.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...