Jump to content

MYYTY - MYYTY - Canyon Ultimate AL 8.0, Ultegra, 57cm, Helsinki


jalapeij

Recommended Posts

Kuvaus: 

Canyonin valmistama loistava maantiepyörä. Vm. 2007. Loistavilla osilla (katso alla).

Myydään uuden hiilikuituhirmun alta. 

Tällä pyörällä on ajettu ja kisattu vaikka kuinka paljon. Huikeaa kisamenestystäkin on saavutettu. Ei jää tulokset pyörästä kiinni. Pyörää on pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Pesty ja puunattu. Tätä kultamussuukkaa on aina säilytetty asunnossa sisällä, luonnollisesti omassa makuuhuoneessa. Osia on päivitetty ja kuluneet aina vaihdettu. Pyörä on tällä hetkellä liiankin hyvässä ajokunnossa, ei mitään vaihtotarpeita yms. Voimansiirto kiiltelee uutuuttaan. Pyörä ei kaipaa muuta kuin kovaa ajoa.

Runko alumiinia, keulahaarukka täysin hiilikuitua. Hiilikuituiset kammet FSA:n valmistamana. Kiekkoina Cirrus 4ZA:t, jotka kestää voimakkaankin polkian käskytyksen. Fizikin mukava Pavé satula. Täydellinen ULTEGRA osasarja (10sp). Thomsonin Elite satulatolppa, PRO:n laadukkaat osat ohjaamossa. Shimanon 520 SPD polkimet saa mukaan, jos haluaa. 

Välitykset: 50/38 - 12/25. Mukaan kauppaan kuuluu vuoristopakka 11-28 niille herkullisille ulkomaan leirimatkoille. 

Rungon pystykoko 57cm (c-c), vaakaputken pituus n. 56cm (c-c)
Sopii erityisen hyvin 180-185cm pitkälle kuskille (itse olen 185cm pitkä ja lyhytjalkainen). Jos olet minua pidempi, osta joku toinen pyörä. 

Hintapyyntö: 620€

Paikkakunta : Helsinki, kantakaupunki

Yhteydenottotapa: 
Ota yhteyttä ja sovitaan koeajosta!
juho piste alapeijari ät gmail piste com

tai

040 1982 135

0.JPG

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...