Jump to content

O: pienehkö hybridi tai cyclocross


cokekola

Recommended Posts

Ostetaan pienehkö ja kevyehkö hybridi- tai cyclocrosspyörä 157 cm pitkälle naiselle. Ei tarvitse olla kuitenkaan erityisesti "naisten runko" [emoji4]

Mielellään noutoetäisyydellä Itä-Helsingistä (Tampereen tasolta etelään). Oikein houkuttelevan pelin voin hakea kauempaakin [emoji4]

Vast. yv tai sähköpostilla cokekola (kissanhäntä) wippies (piste) com

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
On 30.4.2016 at 11.29, cokekola kirjoitti:

 

Ostetaan pienehkö ja kevyehkö hybridi- tai cyclocrosspyörä 157 cm pitkälle naiselle. Ei tarvitse olla kuitenkaan erityisesti "naisten runko" emoji4.png

Mielellään noutoetäisyydellä Itä-Helsingistä (Tampereen tasolta etelään). Oikein houkuttelevan pelin voin hakea kauempaakin emoji4.png

 

Vast. yv tai sähköpostilla cokekola (kissanhäntä) wippies (piste) com

Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

Moi! Onko pyörä vielä etsinnässä? Laitoin tänään ilmoituksen crescent femto hybridipyörästä, ostettu 2015 tammikuussa suomen urheilupyörästä, itse oon 162cm pitkä! 

-Essi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei, jos sinua kiinnostaa erittäin hyvässä kunnossa oleva Focus mares mallinen musta valkoinen pyörä niin ota yhteyttä spostilla mahd.pian -  [email protected]  tai  laita tekstiviesti ja soita perään nroon 0469405425. Helsingissä ollaan joten voisit vaikka heti tulla mallailemaan että kelpaako tuo sinulle. Enkä epäile hetkeäkään :) Hinta uutena 1200 luokkaa mutta vaikka käytön jälkiä ei juuri näykkään niin hinnasta voi aina vääntää, jotain vaihtareitakin voi ehdottaa..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...