ylinimi Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Huhtikuuta, 2016 Myynnissä vuoden 2014 Specialized-maastopyörä. Oma elämäntilanteeseeni ei tällä hetkellä sovi näin arvokkaan pyörän omistaminen, sillä ajokilometrejä kertyy todella vähän. Ei ole järkevää antaa tällaisen pyörän vain seistä tallissa odottamassa ajoa. Jollain toisella on tälle laatupyörälle varmasti enemmän käyttöä. Pyörä on ostettu huhtikuussa 2014 Turun Raisposta. Pyörällä olen ajanut lähinnä pyörä- ja maanteillä, sekä satunnaisia metsäajoja. Ajokilometrejä on todennäköisesti kertynyt parin vuoden ajalta vain muutamia satoja. Pyörä on alkuperäisessä kunnossaan, lukuunottamatta alkuperäisiä Tektron hydraulisia levyjarruja, jotka mystisestä syystä vuosivat, aiheuttivat jarruongelmia ja ylimääräistä päänvaivaa. Tilalle on vaihdatettu Raispon huollossa Shimanon Deore hydrauliset etu- ja takalevyjarrut, jotka ovat toimineet kuten pitääkin. Itse olen pitänyt pyörästä: ajotuntuma on hyvä ja pyörä on muutenkin rullannut ilman ongelmia. Ei Spessun pyöriä kyllä turhaan kehuta. Rungon koko: L / 19 Kunto: Hyvä, ellei jopa erinomainen Hinta: 550 euroa Yhteystiedot: [email protected] Sijainti: Turku Pikainen kuvailu: Spessun vuoden 2014 maastopyörä. Rungon koko L / 19. Vaihteistona Shimano Altus ja levyjarrut ovat hydrauliset Shimano Deore. Etuhaarukasta löytyy pumppujousitus mäkilukolla. Jälkikäteen rungossa valmiina oleviin reikiin olen lisännyt pyöräpullotelineen. Edestä ja takaa löytyvät heijastimet ja tangosta soittokello. Uusilla jarruilla toiminut moitteetta, eikä pyörä ole ollut kovin rankassa ajossa, pääasiassa maantiellä. Muuta: Tallessa ovat pyörän mukana tulleet: Ostotodistus runkonumerolla Specialized - omistajan ohjekirja CD:n kera Vaihteiston käyttöohje Omistajan käsikirja Alustavat yhteydenotot ja kyselyt sähköpostilla, jonka kautta saat myös puhelinnumeroni. Soittelemalla voimme jutella pyörästä tarkemmin ja keskustella hinnasta, näytöstä/koeajosta tms. Teen yötöitä, joten tarkkailen ja vastailen sähköposteihin lähes päivittäin 14-22. Mikko MYYTY
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään