Jump to content

MYYTY - myyty


Jupe2016

Recommended Posts

Kuvaus: Hyväkuntoinen alumiinirunkoinen kilpapyörä. Penkki, ohjaustanko, etuhaarukka ja juomatelineet hiilikuitua. VM 2006. Suhteellisen vähän ajettu ikään nähden. Vanteet olivat kakkosvanteeni, joilla ei ole ajettu paljon.

Pyörään tehty huolto  (yli 100 euron osat, puhdistusaine, sekä voitelu) myyntiä varten. Vaihdettu ketjut, ohjauksen laakerirengas, sekä jarrupalat. Kulkee hyvin ja tasaisesti. Itselleni liian iso (olen 169cm) koko M/ 52cm keskiöstä pystyputken keskikohtaan. Soveltuu n. 173-180cm ajajille. Edellinen omistaja osti v.2008 ja ajoi kolme kisaa. Itse olen kisannut pyörällä kahdesti ja pyörä oli erinomainen.

 Hinnasta voi tinkiä, jos vaikuttaa, että tarjouksia ei tule paljon. Haluan saada myytyä, ennen seuraavan ostoa. Soita, tai laita mailia, jos jotain epäselvää. Saa koeajaa ja laitan tarvittaessa lisää kuvia tai videota. 

Bontragerilta ohjaustanko (xxx lite), penkki ja vanteet (race lite). Shimano Dura-ace komponentit. Uudet Shimano Ultegra ketjut. Myös maantiepyörän ohjaustankoon soveltuvat jarrukahvat tulevat mukana.

 

Rungon koko: 52cm (keskiöstä istuinputken keskikohtaan)

Hintapyyntö: 800€

Paikkakunta: Rovaniemi

Yhteydenottotapa: 0442362366, jupe.heikkila(at)hotmail.com





 

kiekko.jpg

ohjaustanko.jpg

vaihteet.jpg

sivu.jpg

takajarrut.jpg

etujarrut.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...