Jump to content

MYYTY - MYYTY: Trek X-Caliber 2013, 29er - koko 19''


tmk

Recommended Posts

Vähälle käytölle jäänyt vuoden 2013 X-Caliber. 29 renkailla olevan jäykkäperän koko on 19'' (48 cm) ja itse olen 181 cm pitkä. On ollut sopivan kokoinen minulle ja sopii varmasti myös minua hieman pitemmille kuskeille. Ostettu syksyllä 2013 Pyörä Suvalasta Oulusta, hinta oli uutena n. 1600 euroa. Tämä pyörä on vielä paremmilla osasarjoilla, ennen kuin Trek alensi X-Caliberin alempaan hintaluokkaan.

Tekniset tiedot: http://archive.trekbikes.com/us/en/2013/Trek/x_caliber#/us/en/2013/Trek/x_caliber/details

Pyörä on ollut minulla lenkkipyöränä maantiellä, poluilla ja soratiellä. Varsinaista maastoajoa on tullut vähän, eikä lenkkejäkään ole liikaa kertynyt :) Ollut säilytyksessä sisätiloissa koko ajan, joten pyörä on lähes uudenveroisessa kunnossa. Ensihuolto tehty Pyörä Suvalassa. Todella vakaa ja hyvä ajettava, olen tykännyt pyörästä paljon. Nyt haaveissa on cyclocross tai maantiepyörä, joten tilanpuutteen vuoksi tästä olisi luovuttava.


Hintapyyntö: 750 euroa

Paikkakunta: Oulu

trek_x-caliber.JPG

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...