ojn Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Myytävänä custom takatarakka Felt DD10 / 30 / 70 läskipyöriin. Olen itse suunnitellut ja valmistanut ko. tarakan ja se jäi nyt ylimääräiseksi pyörän myymisen takia. Valmistettu 10 ja 12 mm teräsputkesta taivuttamalla ja TIG-hitsaamalla. Pintakäsittelynä on mattamusta spraymaali. Mallina minulla oli M-kokoinen runko jonka kiinnityspisteisiin tarakka menee. Kiinnityspisteiden suhteen tässä tarakassa ei ole säätöjä. Passaa myös ainakin L-kokoiseen runkoon jossa muuten samoilla kohdilla kiinnityspisteet, mutta yläpäässä hieman leveämmällä -> aisoja voi taivuttaa leveyssuunnassa. Lisää kuvia tarakasta ja tekovaiheista löytyy https://picasaweb.google.com/olavi.narhi/FeltDD30Takatarakka Hintapyyntö: 90 eur + mahd. postikulut Paikkakunta: Muhos / Oulu Yhteydenottotapa: YV tai puh o45-678748o
ojn Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2016 Asiallisia tarjouksia hinnasta voi esittää. Tämänhetkisen tietämyksen perusteella passaa myös L-kokoiseen runkoon kun levittää yläpään kiinnitysaisoja 2.5mm puolelleen. Tämä onnistuu helposti.
ojn Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2016 Nyt 100 eurolla Felttiin passaava takatarakka !
ojn Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2016 90 eur + mahdolliset postit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään