nicke666 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2016 Kuvaus: Koko virtual17,5 actual16,5 Itse olen 183 ja sopiva mulle! Vm2013 Hieno helmiäsivalkoinen!! Myydän hyväkuntoinen täysjousto palvellut hyvin mutta nyt on aika kokeilla toista lajia Juuri vaihettu uudet jarrupalat avid originali osaa sintered palat ja nesteet myös (etu,taka) ketju uusittu shimano,Ja etu rengas myös uusittu, tammikuussa tuli kampilaakeri uusittu. Mukaan tulee schwalbe ice spiker pro ajettu kaksi talvea ei puutuu nastoja ja todella hyväkuntosia.ja sigman mittari, flat polkimet tulee mukaan. Eli kaikki on kunnossa että pystyy myymään eteenpäin, Frame Trek Alpha Platinum Series aluminum Fork Fox Evolution Series 32 Float CTD, 130mm-travel Rear Shock Fox Evolution series Float CTD w/DRCV, 130mm-travel Rims/Wheels Bontrager Duster Hubs Front: Formula; Rear: Bontrager Tires Bontrager XR3 Expert, 26 x 2.2 Crankset Shimano Chainrings 42/32/24 Front Derailleur Shimano Deore Rear Derailleur Shimano SLX Rear Cogs Shimano, 10-speed: 11-36 Shifters Shimano Deore Handlebars Hiilikuitu 740 Tape/Grips Sram lukkogrippit Stem Bontrager Race Lite Brake Levers Avid Elixir 3 Brakes Avid Elixir 3 hydraulic-disc Saddle Bontrager Evoke 2 Seatpost Bontrager SSR Hintapyyntö: Paikkakunta: porvoo Yhteydenottotapa: nicke0605(ät)hotmail.com Nollaneljänolla8217240
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään