Jump to content

MYYTY - M: Profile Design ZBS S-Bend 225 mm aerotangot 31.8 mm ohjaustankoon


Jukio

Recommended Posts

Kuvaus: 

Myydään Profile Design ZBS S-Bend 225 mm aerotangot 31.8 mm ohjaustankoon. Aerotankojen pituus sopii lyhyemmän pään kuskeille.

(Myydään lisäksi siistikuntoinen Profile Design Fast Forward Alloy satulatolppa 31.6 mm, jolla saadaan satulaa eteenpäin aeroasennon mahdollistamiseksi maantiepyörässä.)

http://www.profile-design.com/product/aerobars/zbs-s-bend/

http://www.profile-design.com/product/seatposts/fast-forward-alloy/

Hintapyyntö: 50 € (tai 100 € satulatolpan kanssa)

Paikkakunta: Sastamala

Yhteydenottotapa: YV

WP_20160320_18_00_59_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Moi, Itselläni ei ole kokemusta noista aerotangoista, joten osaatko sanoa minkä pituiselle kyynärvarrelle tuo tanko olisi passeli? Vai riippuko noiden pituus lähinnä yksilöllisistä mieltymyksistä ? Lisäksi olisin kiinnostunut, että miten pitkä tuon satulatolpan maksimi nostokorkeus ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Sorry Rispel, minulta on mennyt täysin huti kysymyksesi. Pahoitteluni. Itse olen 165 cm pitkä ja lisätangot ovat minulle ok, tosin ei siinä yhtään ylimääräistä mittaa ole. Nämä tangot toimivat ehkä parhaiten normaalin satulatolpan kanssa. Silloin ajoasento ei ole niin etupainoinen ja kyynärpäät pysyvät taaempana. Perusmaantiepyörään en edes halunnut laittaa sellaisia täyspitkiä ja massiivisia tankoja esteettisistä syistä. Satulatolppa on myyty, mutta kyllä siinä mittaa riitti jos rungon mittasuhteet omaan kroppaan nähden ovat normaalit.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...