pyoramoilanen Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2016 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2016 MYYTY Tere! Olen luopumassa minulle hieman pienestä titaanirunkoisesta 26" -maastopyörästä. Pakettia mahdollista purkaa pienempiinkiin osiin, mutta mieluusti koko settinä Olen noin 183 pitkä ja pyörä tuntuu minulle hieman pieneltä. Kyllä sillä ajelee, mutta varmasti palvelee paremmin vähän lyhyempää. - Keula on vanha ja ei pidä kunnolla ilmoja sisällä, en tiedä onko tähän saatavilla vaihtotiivisteitä ja onko se korjattavissa. Keulassa on kaulaputkea noin 220 mm ja se on suoralla 1 1/8 putkella. - edessä rattaat huonohkot ja keskimmäinen ratas eri settiä. Pystyy näilläkin ajamaan, mutta kuluttaa varmaan nopeasti uutta ketjua. Etuvaihtajan häkki löysä - korjattavissa??? Ohessa osalistaa. Runko: Matterhorn IBS Titanium (ikuinen ) haarukka: Noleen Mega Air (vuotaa) stemmi: Syntace F149 (käytetty) Satulatolppa: Selcof Carbon 90 (käytetty) Satula: Fizik (vähän enemmän käytetty) Kiekot: XT-navat Alexrims kehät 26'' (hyväkuntoiset) Jarrulevyt: "Ebayn Avidit" 160 mm Jarrut: SLX (lähes uudet) Kammet+rattaat: XTR kammet (käytetyt, kammet suorat, rattaat huonot) Keskiö: Shimano Octalink (lähes uusi, BSA -kierteet) ketjut: 9-speed (lähes uudet) takapakka: Sram (lähes uusi) takavaihtaja: XTR 9-speed (käytetty, hyvin toimiva) etuvaihtaja: XTR (käytetty, heikkotoiminen, häkki väljänoloinen) vaihtajat: XT 3 x 9 (käytetyt hyvin toimivat) renkaat: Shwalbe Ice Spiker 2.1" (hyväkuntoiset, nastat tallella) ohjaintanko: Specialized (käytetty) Pyörä on Kuopiossa, tarvittaessa postittelen muuallekin tai voidaan sopia treffit matkan varrelle Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
Recommended Posts