Rush Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2016 Kuvaus: 2013 malli, ostettu syksyllä -14 talvifillariksi. Alumiinirunko 17", Shimanon Acera vaihteisto 24 v., Suntourin XCR keula lukituksella, Maguran nestelevyjarrut. Ajettu n. 200 km joista puolet nastarenkaat alla, 29" rengaskoko. Ajot jääneet fätin vuoksi vähiin tällä varsinkin kun kesällä mennään cyclolla ja maantiefillarilla. Suomi-Tyresin nastarenkaat uudenveroiset, samoin Swalben kesärenkaat. Säilytetty aina lämpimässä tallissa. Kuvassa näkyvät polkimet, satulalaukku ja lamppu eivät kuulu kauppaan. Hintapyyntö: 399:- kaksilla renkailla (Swalbet sekä nastarenkaat) Paikkakunta: Vantaa Yhteydenottotapa: puh 045-6771518 / [email protected]
Juha_PR Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2016 Heps! Mikäs kokoluokan kuskille tuo 17" runko passaa?
Rush Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2016 Itse olen 174 cm ja maasturit ovat olleet kaikki 16-18" rungolla, vaihtelee valmistajittain hieman. Uskoisin että 170-180 cm löytää ajoasennon tuosta mutta koeajamalla selviää parhaiten. Kuvassa penkki minun korkeudellani.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään