Yippo Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Laken hiilikuitupohjaiset MX236 maastokengät kokoa 47, BOA-nauhoituksella (elinikäinen takuu, vaihdoin itse hankkiessa), minulla olleet käytössä 3 vuotta (ostin käytettynä). Kannassa sisälla kangas kulunut parista kohtaa puhki, mutta ei hierrä tai muuten huomaa ajossa. Olen näillä ajanut mm. 190 km porukkalenkin. Myydään Shimanon SPD-klossien kanssa, klossit 3 vuotta ajetut. Hintapyyntö 29€ plus postit. Iissä, yhteydenotot YV:llä.
Yippo Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2016 Hintaa tiputettu.
Yippo Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2016 Hyvät kengät halvalla. Ei viittis enää hintaakaan tiputella kun on jo niin edulliset...
Yippo Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2016 Nämä on edelleen ylimääräisenä kaapissa.
Yippo Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2016 Hyvät kengät vielä kaupan. Leveä lesti. Näiden jälkeen olen ostanut kahdet Laken kengät. Tarjoa.
Yippo Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2017 Nämä vielä ylimääräisinä. Hintaakin tiputin uuden vuoden kunniaksi...
Yippo Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2017 Nämä on vielä kaupan ja hinta on niin mitätön etten tingi. Pidän varakenkinä jos ei kelleen kelpaa.
Yippo Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Joulukuuta, 2017 Tämmöset Laken kengät olis kaupan ihan pilkkahintaan.
Yippo Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2018 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2018 Hyvät ensikengät leveälle isolle jalalle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään