Jump to content

Recommended Posts

Kuvaus: Syyskuussa täysin huollettu ja läpikäyty Iron Horse warrior kaupan. En ole aivan varma vuosimallista, mutta rungossa seisoon Iron horse warrior, ja netti ilmoittaisi tämän olevan mallia Iron Horse Warrior race XC. Ostin käytettynä ja laitoin kuntoon. Tietoa tämän linkin takaa : http://www.bikepedia.com/QuickBike/BikeSpecs.aspx?year=2006&brand=Iron+Horse&model=Warrior+Race

- Runko 6061 alumiinia. Ei lommoja. Ei juuri mitään jälkiä maalipinnassa.
- Rock Shox Tora etuhaarukka.
- Hayes so1e nestelevarit. Ilmattu ja huollettu.
- Shimanon XT takavaihtaja, ja Deoren etuvaihtaja & vaihdekahvat. Putsattu huolellisesti ja rasvattu.
- Shimanon takapakka ja ketjut, uudet. Ajettu max 100km.
- Renkaat hyvässä kunnossa
- Jarrulevyt lähes iskemättömät, suorat.
- Alkuperäiset polkimet (crank brothersin eggbeaterit) saa mukaan noiden pedaalien tilalle. Ne Crank brothersien "paremmat" klossit tulee mukaan.
 

Saa kysyä jos unohdin mainita jotain. Runkokoosta sanoisin 17.5, mutta voi olla joko 17.5 tai 19.5". Voin myös mitata tarkemmin jos tämä on todella tärkeä tieto jollekin. Olen 175, ja tuo on mulle noilla säädöillä perfecto. En myis muuten, muttei ole talvisäilytysmahdollisuutta ja lähden ulkomaille tammikuussa ja siellä menee pitkään. Menis mulla vaan huonoksi ulkona, ja oon muutenki saanut tuon just kuntoon.
 


Hintapyyntö: 450

Paikkakunta: Helsinki

Yhteydenottotapa: 044-3000915 tai sähköpostitse [email protected]

 

P1010638.JPG

P1010637.JPG

P1010636.JPG

P1010635.JPG

P1010634.JPG

P1010633.JPG

P1010632.JPG

P1010631.JPG

Muokattu: , käyttäjä: jsyrenius
löysin oikean mallin ja lisäsin linkin sivustoon josta näkyy tekniset yksityiskohdat
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...