pyoramoilanen Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2015 Myynnissä suorat ja hyvänapaiset Khamsin kiekot. Laakerit ovat hyväkuntoiset ja vanteet ovat suorat. Vanteen pinnassa on renkaan asennuksesta aiheutuneita jälkiä. Ne eivät haittaa renkaan asennusta vanteelle. Kuvassa näyttävät pahemmalta kuin luonnossa. Hioin niitä kevyesti hiomapaperilla, ettei ole teräviä reunoja. Jarrutuspintaa reilusti jäljellä. Mukaan tulee: - pikalinkut, eivät taida olla alkuperäiset . Campagnolo 9-speed pakka 12-23, en osaa tunnistaa mallia (lehdet ovat erillään toisista ja niiden välissä muoviset renkaat) - vannenauhat (Campagnolo high pressure) Vanteet tulivat minulle pyörän mukana, mutta käytän itse Shimanoa ja Sramia (ainakin toistaiseksi) Hintapyyntö: MYYTY Paikkakunta: Kuopio Yhteydenottotapa: yksityisviestillä tai [email protected] kuvat löytyvät dropboxista: https://www.dropbox.com/sh/p2agik1mj6be8gc/AAB0rT-2ENDgRR_SWcIjcMDGa?dl=0 Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
pyoramoilanen Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 110 euroa toimitettuna. Lähetetty minun SM-T535 laitteesta Tapatalkilla Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
pyoramoilanen Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2015 Hintaa alas. 100 euroa toimitettuna. Rehellistä ja nopeaa kauppaa www.facebook.com/pyoramoilanen yhteystiedot: [email protected] tai 0449777159
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään