Jump to content

M: Maasturi CANYON grand canyon7.0 Raisio


tommikv

Recommended Posts

Myynnissä Canyon grand canyon 7.0 tilattu canyonin nettisivujen kautta v.2007 Hinta oli silloin 1250€ Nyt 670€. Runkokoko 20” Itse olen 188cm ja fillari on pieni mulle, mutta kyllä sillä nyt silti ajelee. Vaihdettu joulukuussa 2010 ketjut ja rattaat. Lisäksi vaihdettu eturattaista keskimmäinen samalla. Metsässä ajeltu lähinnä vain kokeilumielessä, muuten poljettu pitkin asfalttiteitä. Ilmajoustokeula rock shox tora. Säädettävät vaimennukset ja jäykkyydet. Lisäksi keulan lukitus ohjaustangosta. (iskaripumppu mukaan) Keula toimii hienosti.

Jarrut hydrauliset Oro formula.

Maastorenkaita mukaan. Yhdet 2,4” ja 2,1” + Yhdet sliksit + yhdet nastarenkaat, jotka ovat nyt alla. Kaikki renkaat ovat taittuvakylkisiä, paitsi nastarenkaat.

Polkimet kaksipuoliset lukkopolkimet. Lokareita ei tule mukaan.

Kuvia tuolta http://kuvablogi.com/blog/5551/1/

Maastofillari on niin vähässä käytössä että siksi joutaa myyntiin, nykyään ajellen enempi toisella pyörällä.

Tässä on sitten vain nouto, hankala tota on mihinkään lähettää. Ei ole sitä alkuperäistä pahvilaatikkoakaan jäljellä. Yhteyttä voi ottaa sähköpostiin gmailiin. Kirjottaa vaan tommi.virkila ja sitten se @gmail.com

Lisäys vielä. Maasturi painaa kesämaastorenkailla n.11kg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...