kilobitti Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Seuraava hauskanpitoväline; kuva isonaEdellinen omistaja on on joskus aikanaan vaihtanut siihen ylimääräisenä pyörineen Marzocchin keulan (ilmeisesti Z3 QR20), joka antaa fillarille melkoisen takakenon. Alkuperäisen mustan keulan saa tietenkin mukaan. Taakse on vaihdettu Shimano XT:n V-jarrut, jota tehostamassa vielä Tektron hevosenkenkä. Satulaksi on vaihdettu kevyemmän oloinen Planet. Satulaputki on jumissa. Muuten fillari vaikuttaa olevan koko lailla alkuperäiskunnossa, jopa renkaat ovat ilmeisesti alkuperäiset. Pyörän aiemmasta käyttöhistoriasta ei ole tietoa, mutta alkuperäiset osat kielivät kuitenkin suht siististä käytöstä. Itse olen kruisaillut fillarilla lepposasti kaupungissa, mutta pari viime vuotta se on seissyt varastossa. Hauskin pyörä jonka olen ikinä omistanut. Ja järjettömin. Mutta hauskin. alkuperäiset speksitarvioitaHp. 300€, tarjoa.yksityisviesti tai email; kai piste backstrom ät gmail piste com
kilobitti Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2012 Nosto ja uusi hinta.
kilobitti Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Vielä kaupan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään