Greisidrein Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2015 :mrgreen:Kuvaus: runko ostetu 05.2013 uudenä pyörä kasatu sen jälkeen kesalla uusista osista aietu noin 300 km seisonut olohuonessä kaksi kesä kerailemassa pölyjä... ei vetää mut toi maastojuttu:)pyörä siistissä kunnossa ja ulkonäöltä myös ei mitän eriksen mainitsemisen arvoinen... pyörässä on uusi käytämätön cronologo hissitolppa (ei oo kuvassa)runko: carbon 18.5 - itse olen 184 ja just mun kokooxtr front derailleur fd-m981 direct mountxtr rear derailleur 10speed rd-m98 sgs shadow+xtr gear shifter rapidfire plus sl-m980 a set 2/3x10speedxtr crankset 10speed fc m980 38/26 175mmxtr chain 10speedxt cassette 10speed 11/36rx one fcs discbrake set black/redkronolog vario seatpost 31,6x45 (tankolta säädettävä satulatolppa)tanko: crank brothersin iodine carbonstemmi : carbon 120mmvanteet: crossmax sx 012 is2000 26" (alkuperäiset renkaat, ihan kuin uutet:)semmoista siis mutta kauppaksi voi mennä myös vaan runko sisäelteen: runko, keula, vanteet renkaineen, takaiskari, trekin oma satulatolppa, trekin oma satula, jonkunlainen tanko ja trekin oma stemmi......and thats it... offer or something ))))Hintapyyntö: 2050e Paikkakunta: hvinkää
Greisidrein Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Syyskuuta, 2015 vaihto cyclocrossariin?...maybe halleluuja!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään