hivs Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2015 Kuvaus: Myyn tarpeettomana Focus Project Enduro -pyörän. Runko on kokoa XS, eli menee hyvin pienille miehille ja myös naisille. Itse olen 175cm ja olen ihan asteikon yläpäässä, mutta hyvin olen mahtunut pyörällä kurvailemaan.. Joustoa löytyy molemmista päistä 150mm Pyörään on vaihdettu hiilikuitukammet ja otettu toinen eturatas pois ja lisätty paikalle ohjuri. Myös ohjaustanko on vaihdettu leveämpään. Mukaan tulee kuitenkin alkuperäiset kammet, eturattaat, etuvaihtaja ja ohjaustanko. Kunto on hyvä, kaikki on ehjää. Pientä käytönjälkeä kuitenkin löytyy. Joitakin speksejä: Jarrut: Avid Elixir 5Etujousitus: Rockshox Revelation RLTakaiskari: Rockshox MonarchTakavaihtaja: SRAM X9Kammet: Truvativ X0 hiilikuituKetjunohjuri: ethirteen Hintapyyntö: 1800€ 1550€ !Paikkakunta: HelsinkiYhteydenottotapa: 040-5399201 tai sähköpostilla valtteri piste hirvonen at gmail.com
hivs Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2015 Nostetaas ja laitetaan samalla semmonen hinta, että menee varmasti! HP: 1550€ !
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään