Jump to content

M: Merida CC4 vm. -10 Ei myynnissä!


nuhamatti

Recommended Posts

Myydään otsikon mukainen crossari, josta on moneksi niin maantielle, poluille kuin myös retkikäyttöön. Itse olen kyseisellä pyörällä taittanut niin maantielenkit kuin polkuajelutkin sekä yhden pidemmän pyöräretken. Pyörä on ostettu 2010 toukokuussa Velosportista ja sillä on ajettu n. 3500 km. Myyn pyörän maantiepyörän alta pois. Pyörä on aika lailla samoilla spekseillä kuin ostettaessakin, kiekot olen vaihtanut parempiin. Satulatolppa ja stemmi on vaihdettu myöskin. Pyörän koko on 52 cm, itselläni on vartta 174 cm ja pyörän koko on minulle varsin passeli.

Pyörälle on tehty vast'ikään täydellinen talvihuolto, vaihdoin mm. uudet vaihdevaijerit, putsailin liikkuvat osat ja lisäilin öljyä ja rasvaa sitä vaativiin paikkoihin. Pyörän saa joko nastakumeilla Nokian w106 tai Schwalben Cx pro -kumeilla. Kuvassa näkyvät juomapullontelineet kuuluvat toki hintaan. Polkimet eivät sisälly hintaan.

Teknisiä tietoja,

Runko Alumiinia koko 52cm

Haarukka Hiilikuitu/alumiini

Kahvat Shimano 105

Kammet FSA omega 50/34

Etu- ja takavaihtaja 105

Kiekot Mavic Aksium(suorat ovat, jarrupinnoissakin löytyy vielä kulutettavaa)

Stemmi Pro 120 mm

Satulatolppa Tifosi

Jarrut Tektro cr720

Hp. 850 €

Pyörä sijaitsee Jyväskylässä, joten sen puitteissa koeajo on mahdollista. Mieluusti nouto, myös toimitus on mahdollista Jyväskylän lähialueille sekä äärimmäisissä tapauksissa myös Matkahuolto on vaihtoehto. Yhteydenotot puhelimeen nol4nol-4140853, sähköpostiin johnmadcookATgmail.com.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

https://lh6.googleusercontent.com/-DVp6o14ma5s/TzAAYLFB33I/AAAAAAAAAP8/l7smMImBwR0/s912/DSC_0326.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...