Jump to content

MYYTY: Canyon Ultimate CF 54cm (2011)


anttimuu

Recommended Posts

Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen ja vähän ajettu hiilikuiturunkoinen Canyon Ultimate CF -maantiepyörä. Säilytetty pääosin lämpimässä varastossa. Muutamia naarmuja tullut lähinnä varastoinnissa ja kuljetuksessa. Kerran kaaduin risteyksessä nollavauhdista vasemmalle kyljelleni kun jalka ei irronnutkaan polkimesta. Olin itse asfaltin ja pyörän välissä, joten runko ei vaurioitunut mitenkään. Tankoteipit vaihtamalla tulee raikkaan näköinen peli!

 

Runko: hiilikuituinen Canyon Ultimate CF F10 koossa medium/54cm, vuosimalli 2011.

Voimansiirto: Shimano Ultegra 2x10 tuplakammilla.

Kiekot: Mavic Ksyrium Equipe ja renkaina Continental GP4000S.

Satula: valkoinen Selle Italia SL magnesiumkiskoilla

 

Myynnissä vähäisen käytön vuoksi. Vuosien aikana pyörässä aina kiinni olleeseen mittariin tullut alle 2000km (langaton Polarin mittari muuten kuuluu kauppaan ja siinä on myös kadenssimittari, saattaa vaatia pattereiden vaihdon). Viimeisen kahden vuoden aikana olen ajanut tällä yhden noin 50km:n lenkin. Ajot tapahtuneet pääosin maastossa ja näillä kilometreillä muut pyörät riittävät toimittamaan maantiekulkineen virkaa.

 

Lisäilen kuvia kun ehdin, mutta niitä saa myös kiirehtiä laittamalla viestiä.

Hintapyyntö: 1000€

Edit: MYYTY

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...