Jump to content

Varattu: Veloheld Path ***hihnaveto*


AaaTee

Recommended Posts

Kuvaus: Myyntiin hieman harvinaisempi peli. Vaihdossa voisi kiinnostaa sähköpyörä tai joku muu mielenkiintoinen härveli mutta pääasiallisena tarkoituksena myynti. Hieman faktaa:

Path teräsrunkoinen ja hiilikuitukeulainen moderni kaupunkisinkula, jossa on 26" kiekot aivan uusilla renkailla (myös 28" sopii), levyjarrut ja erikoisuutena hihnaveto. Eli pyörän voimansiirto toimii hiilikuituvahvisteisella hammashihnalla, ja on käytännössä huoltovapaa tarvitsematta öljyämistä tai kiristelyä, mutta pyörän voi halutessaan muuttaa ketjuvetoiseksi, tai jopa vaihteelliseksi. Tuo hihnavedon öljyttömyys on varsinkin mukava pyörää kerrostalossa kanniskellessa tai sisällä pitäessä.. Lisäksi Pathissä on levyjarrut. Runko on yksi pienessä saksalaisessa pyöräpajassa käsintehdystä sadan kappaleen sarjasta, ja on teräsrungoksi erittäin kevyt. Tuo on ollut kerrassaan mahtava käyttöpyörä ja julkaisuvuonnaan Path valittiin Eurobikessa vuoden kaupunkipyöräksi, minkä lisäksi voitti muistaakseni muutamia muitakin palkintoja. Myös tässä pyörässä alkuperäisosia on vaihdettu laadukkaampiin, mm. Brooksin satula ja vaikka ikää on muutama vuosi, tuo on ollut vähällä käytöllä, ja on hyvässä kunnossa. Runkokoko on mielestäni 18". Itse olen n 183cm ja menee vielä minulle mutta ei varmaankaan enää kovin paljon pidemmälle kuskille, lyhyemmälle kyllä mainoosti. Ja kuvahan ei ole tältä kesältä mutta uusia kuvia saa pyydettäessä ja eihän fillari tuosta ole miksikään muuttunut muuten kun että tosiaan renkaat uusin ja nyt alla hieman kapeammat renkaat.

 

Hintapyyntö: 555€

 

Paikkakunta: Kotka

 

Yhteydenottotapa: Sähköpostitse: tarkiainen ät gmail piste com tai esim tekstarilla tavoittaa mukavasti: 050-3715010

 

post-2916-0-47846400-1437499085_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...