Andu Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2015 Myynnissä otsikon mukainen pyörä ja aerobarit. Olen ollut hyvin tyytyväinen kokoonpanoon, mutta triathlon-harrastuksen vakavoituessa olen päättänyt vaihtaa pyöräni puhtaaksi triathlonpyöräksi. Cannondalen pyörä on vuosimalliltaan 2012 ja olen ostanut sen uutena Pyörä-Suvalalta loppukesästä 2013. Pyörällä on ajettu käytännössä 1,5 kesää (2014-2015) ja muutama lenkki loppuvuonna 2013. Nopeusmittari ei ole ollut aina kiinni, mutta arvioisin, että pyörällä on ajettu maksimissaan 1800km. Pyörä on ollut ympäri vuoden sisäsäilytyksessä. Pyörästä on pidetty hyvää huolta ja viimeksi se on huollettu loppukesästä 2014. Olen pyörän ensimmäinen ja ainut omistaja. Vaihteet, jarrut: Shimano 105Vanteet: Shimano RS10Runkokoko: 56Väri: valkoinen Tarkemmat tiedot ja kuva pyörästä löytyy esimerkiksi täältä: http://www.cannondale.com/nam_en/2012-caad10-5-988 Kaupan kylkiäisinä tulee Shimano Pro 7even W nopeusmittari sekä Shimanon PD-A520 pedaalit (maastoklossi). Hinnat: Pyörä: 900 euroa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään